woensdag 6 april 2016

Aanzoeken om van te smelten

Le Visage is als nummer 1 in bruidsmake-up natuurlijk een grote fan van bruiloften. Maar om een bruiloft te krijgen moet je eerst... gevraagd worden! Wij hebben onze favoriete verhaaltjes op een rij gezet! Warning: Your mascara may start running!

"Tijdens onze vakantie in Egypte doen we allebei graag aan scuba-diving. In Dahab waren we met een duik bezig, toen hij op zijn knieën op de bodem in het zand ging zitten en me gebaarde hetzelfde te doen. Ik ging tegenover hem zitten en dacht dat hij wat oefeningen wilde doornemen (zoals duikbril afnemen en weer opdoen). Maar hij pakte mijn hand en gebaarde alsof hij een ring om mijn ringvinger deed en keek me vervolgens vragend aan. Ik begreep het en knikte onmiddellijk JA. Normaal doe ik veel langer met een tank lucht dan hij, maar deze keer was ik er zo doorheen!"


"Ik heb dus zelf de stoute schoenen aangetrokken en hém een huwelijksaanzoek gedaan! Mijn ventje wilde niet trouwen! Zijn ouders zijn gescheiden en hij geloofde niet erg meer in het huwelijk. Voor hem was het geen extraatje voor onze relatie.
Toen Eduard aan het werk was (als vrachtwagenchauffeur) heb ik zijn route versiert. Ik heb overal spandoeken opgehangen met de tekst: Lieve Edje, wil je met me trouwen?
Ondertussen zat ik in de kantine van z’n werk . Hij ging naar binnen zag me zitten en hij schreeuwde 'ja!'. Ik heb hem echt nog nooit zien huilen maar nu pinkte mijn stoere ventje toch echt een traantje! Ik was stiekem toch ook wel een beetje trots op mezelf dat ik het huwelijksaanzoek heb gedaan! Nog even wachten tot de grote dag maar we kijken er heel erg naar uit!"


" Een sprookjeshuwelijk: welke vrouw droomt er niet van? Een prachtige koets, twee witte paarden, dansers, muziek en veel publiek. Wesley vroeg zijn grote liefde Emily ten huwelijk in Disneyland!
Na een relatie van tien jaar vond de romanticus het hoog tijd voor een volgende stap. Verkleed als prins ging hij voor de vrouw van zijn dromen op zijn knieën. Je kan natuurlijk al raden wat haar antwoord was"


We loved these stories! Verwarm onze harten met jullie aanzoekverhalen!
Lots of love!
xoxo
Le Visage