woensdag 6 januari 2016

Julie's favorites

We hebben allemaal die producten waar we niet zonder kunnen. Het Le Visage team deelt graag zijn favorieten met jullie! What are your favorites?
Julie is één van onze communicatiestagaires en heeft een passie voor make-up en schoonheidsverzorging. Zij deelt met ons haar lievelingsproducten, waar ze niet zonder kan leven.





Skin
Of je nu gaat voor een natuurlijke look met een lichte dekking of een onberispelijk resultaat met een volledige dekking; het Bellàpierre mineraal poeder doet wonderen voor je huid. Rechtstreeks op de huid of over een foundation of BB cream; het doet je huid ademen en geeft je een natuurlijke glow.
Love it!

Eyes
I am all about the lashes! Als je wimpers zegt, hoor ik Esqido! Deze prachtige valse wimpers van echt minkhaar openen je ogen en geven je een verleidelijke blik. Je kan zo intens of zo natuurlijk gaan als je wil. Mijn favorieten zijn de intense 'Voila Lash' wimpers.

Brushes
Real Techniques is altijd al mijn favoriete merk geweest voor penselen. Ze zijn kwaliteitsvol en betaalbaar!
Wanneer ze uitkwamen met hun Bold Metals collectie was ik al meteen aan het watertanden. Ze zijn enorm zacht en liggen goed in de hand door hun lengte. Het feit dat ze roosgoud, goud en zilver zijn is ook nog eens de kers op de taart!

Skincare
Ik kan over het algemeen niet klagen over mijn huid. Na de noodzakelijke vettige huid tijdens de pubertijd is mijn huid vrij stabiel gebleven. Mijn verzorgingsroutine is dus niet meer dezelfde als toen, op één product na. La Roche Possay Effaclar Duo + is mijn reddende engel bij onzuiverheden. Na 3 keer smeren, is de onzuiverheid zo goed als weg en het verminderd de littekens die ik al had.
xoxo
Le Visage